راهنمای رزیدنت اویل ۷ قسمت حیاط و خانه قدیمی

[ad_1]

حیاط یک منطقه کوچک و کاملا امن در مقابل محل اقامت است. این نیز اولین مکانی است که در آن می توانید برخی از موارد را خریداری کنید. خانه قدیمی، از سوی دیگر، منطقه سختی است که ساکن آن مارگارت همسر جک و حشرات او در آنجا هستند. مجبورید از آن دیدن کنید تا سرم را برای زویی جستجو کنید و در جستجوی دوست دختر خود باشید که در آنجا یافت می شود. همچنین می توانید سلاح جدید مشعل را بسازید.

حیاط

پس از ورود به حیاط، کاملا ایمن هستید. اول، به محوطه امن بروید (یک تریلر سفید) و جواب تلفن زویی را بدهید. تریلر اولین محوطه امنی است که می توانید از آنجا چیزهایی با سکه های قدیمی که بدست آورده اید بخرید. می توانید از سه مورد زیر انتخاب کنید :

برای ادامه، به خانه قدیمی که توسط مارگارت حکمرانی شده است، بروید. اگر مهمات اسلحه مشعل را قبلا پیدا کرده اید، می توانید از آن در اینجا استفاده کنید. بخشی از این منطقه را می توان در ضبط اختیاری با MIA مشاهده کرد.

خانه قدیمی – پیدا کردن اسلحه مشعل

هنگامی که وارد ساختمان شدید، به سمت چپ بپیچید، سمت راست با حشرات جهش یافته پر شده است که بعدا با استفاده از مشعل از بین می روند. به جلو بروید تا به تقاطع سمت چپ یا راست برسید.

رزیدنت اویل 7

به سمت چپ بروید (نقشه را در قفسه قبل از درب پیدا کنید) و از طریق گالری حاوی پروژکتور عبور کنید. سوخت اسلحه مشعل درست در کنار درب خارج از ساختمان است، در حالی که منطقه امن در انتهای تراس (شما می توانید بازی را در اینجا ذخیره کنید) قرار دارد. در آنجا یک کوله پشتی پیدا می کنید (تروفی کوله پشتی باز می شود) که ظرفیت موجودی شما را به ۴ برابر افزایش می دهد.

رزیدنت اویل 7

به راهرو بازگردید و به اتاق دوم (اتاق غذاخوری) بروید. یک بار دیگر، ساختمان را ترک کنید و به باتلاق ها بروید تا یک حوضچه کوچک پیدا کنید که حاوی نازل مشعل که بخشی دیگر از سلاح شماست. حالا هر دو قطعه را به هم متصل کنید. سلاح جدید شما در برابر پرواز حشرات و عنکبوت عالی عمل می کند.

پیدا کردن مهره

رزیدنت اویل 7

به ساختمان برگردید. اکنون باید به اتاق نشیمن دسترسی داشته باشید. برای انجام این کار، وارد اتاق غذاخوری شوید و از طریق دربی که تازه باز شده وارد آنجا شوید. برای از بین بردن حشرات، لانه آنها ( که به شکل کروی شکل هستند) را بسوزانید. هنگامی که وارد اتاق نشیمن شدید، بشینید و به طرف سوراخی که در دیوار قرار دارد وارد شوید. در آنجا یک مجسمه سنگی در انتها قرار دارد.

این آیتم جدید این امکان را می دهد تا قفل عبور اضافی را که در گالری یافت شده (به شیوه ای مشابه در مورد محل اقامت اصلی) باز کنید. معما را تکمیل کنید و از درب جدیدی که باز شده عبور کنید. هنگامی که از آنجا عبور کردید، متوجه خواهید شد که به طرف دوم یک اتاق بزرگ رسیده اید که بعضی از تخته های وسط کف خانه از دست رفته اند. در اطراف نگاه کنید و یک سوراخ در کف پیدا کنید که باید در سمت راست شما باشد.

رزیدنت اویل 7

در انتهای دیگر تونل کوتاه یک مهره پیدا می کنید. حالا بازگردید و آزمایش کنید که چگونه کار می کند. آن را  در سوراخی که آنجا قرار دارد برای بالا آوردن پل و رد شدن به آن طرف خانه قرار دهید.

مجددا باید از اتاق غذاخوری بازدید کنید. ممکن است مارگارت در طول راه با شما روبرو شود. بسته به رویکرد شما، می توانید به او (ترجیحا با استفاده از تفنگ شاتگان) حمله کنید یا پنهان شوید و به مکان بعدی برسید.

باتلاق را بگردید تا انبار دومی که از طریق یکی دیگر از مسیرهای تفریحی دیده می شود پیدا کنید. برای باز کردن پل، از مهره استفاده کنید و آن را در مکانیزم مورد نظر قرار دهید. انباری شامل یک صندوقچه با یک کلید کلاغی است. همچنین یک درب به سمت طبقه اول (در کنار منطقه ای که می توانید مهره را پیدا کرده بودید) را باز می کنید. به خاطر داشته باشید که یک درب نیز به اتاق لوازم جانبی باز می شود که در پشت سالن اصلی قرار دارد.

متاسفانه، هنگامی که تلاش می کنید به طبقه بالا بروید مورد حمله قرار مارگارت  قرار می گیرید. اسلحه آتشین خود را در بیاورید و حشرات او را بسوزانید. پس از مبارزه به طبقه همکف بروید. قربانگاهی در پشت درب قرار دارد. آنجا را بگردید تا تماس دیگری از طرف زویی دریافت کنید.




الترا گیم



[ad_2]

لینک منبع

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *